Osakkaan sähköinen kulukorvauslomake Taloyhtiön osakkaat, asukkaat sekä yksityishenkilöt voivat käyttää tätä lomaketta kulukorvauksien (esim. talkookulut) hakemiseen taloyhtiöltä. Osakkaan sähköinen kulukorvauslomake Talkoohankinta/muu hankinta Talkoohankinta Muu hankinta Taloyhtiön nimi*Maksun saajan nimi*Maksun saajan tilinumero IBAN-muodossa*Maksun saajan osoite*Postinumero ja toimipaikka*PuhelinnumeroKulukorvauksen peruste*Maksun/kulukorvauksen summa yhteensä*Liitteet: Tarvitsemme taloyhtiön kirjanpitoa varten kuitin ostoista valokuva- tai PDF /PNG /JPEG-muodossa.Max. tiedoston koko: 1 GB.TiedostoMax. tiedoston koko: 1 GB.TiedostoMax. tiedoston koko: 1 GB.TiedostoMax. tiedoston koko: 1 GB.Me Bralevassa arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen. Noudatamme myös hyvää tietojenkäsittelytapaa. Tarjoamme isännöinti-, kiinteistöhuolto-, siivous-, remontti- ja viherpalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehdimme taloyhtiöasiakkaidemme asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. Braleva Kiinteistöpalvelut Oy käsittelee taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja palveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Braleva toimii henkilötietojen rekisterinpitäjänä tilaaja-asiakkaana (kuten taloyhtiöt) toimivien tahojen päättäjien ja yhteyshenkilöiden yhteystietojen osalta ja silloin, kun asiakassuhde syntyy Bralevan ja asukkaan välille suoraan esim. ovenavauspalveluun liittyen. Lisätietoja Bralevan henkilötietojen käsittelystä saat tietosuojaselosteestamme. Jaa: Hyvän asumisen asiantuntijat apunasi Ota yhteyttä