Tietoa meistä
Braleva Kiinteistöpalvelut Oy palveluksessasi jo vuodesta 1968
Braleva tarkoittaa hyvää asumista.
Braleva Kiinteistöpalvelut Oy kokoaa yhteen tulevaisuuden innovatiiviset asumisen palvelut ja niiden tekijät, hyvän asumisen arkemme sankarit.
Tarjoamistamme palveluista (isännöinti, tekninen isännöinti, kiinteistöhuolto, siivous, remontointi, viherpalvelut) asiakkaamme voivat valita tarpeidensa mukaan haluamansa kokonaisuuden. Sinä asiakkaanamme päätät, mitä palveluja taloyhtiönne tarvitsee nyt ja tulevaisuudessa.
Olemme 100 %:sti suomalainen yritys, jonka omistavat taloyhtiöt.
Yli 50 vuoden kokemus
Yrityksen juuret yltävät vuoteen 1965, jolloin tehtiin aluerakentamissopimus rakennusliikkeiden, Sato-yhtymän, Asuntosäätiön ja Espoon kunnan kanssa Espoon Sökö-nimisen kylän kartanon maille. Samaisessa sopimuksessa sovittiin myös uuden asuinalueen kiinteistöhuollon ja isännöinnin järjestämisestä. Sovittiin, että Asuntosäätiö ja Sato perustavat taloyhtiöiden kanssa Soukan Huolto Oy -nimisen alueellisen huoltoyhtiön, jonka osakkaiksi alueen talo- ja kiinteistöyhtiöt tulevat rakennusten valmistumisen myötä. Olemme edelleenkin soukkalaisten taloyhtiöiden omistama yritys.
Isännöintiliiketoiminta eriytettiin Soukan Huollosta vuonna 1997 Isännöintiverkko Oy:ksi. Reilun kahdenkymmenen vuoden jälkeen yritykset yhdistyivät Braleva Kiinteistöpalvelut Oy:ksi syksyllä 2019.
Kehitämme jatkuvasti toimintaamme
Olemme aina panostaneet nopeaan ja ystävälliseen asiakaspalveluun ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti.
Tutustu Bralevaan
Olemme ISA-auktorisoitu, hyvää isännöintitapaa noudattava yritys
Meidät on ISA-auktorisoitu huippupistein, minkä myötä noudatamme myös isännöinnin ajantasaisimpia eettisiä ohjeita (ohjeet päivitetty 1.2.2023). Uusista eettisistä ohjeista voit lukea lisää täältä.
Olemme myös Kiinteistötyönantajat ry:n jäsenyritys.
Braleva Kiinteistöpalvelut Oy:n visio
Bralevan brändi tunnetaan uskalluksesta, paremmasta arjesta ja palvelevasta yhteistyöstä. Siihen meitä ohjaavat rakenteilla olevat edistykselliset digitaaliset palvelut ja asiointikanavat sekä yhdessä työstettävä yksi yhteinen, innostava ja oikeudenmukainen toimintamalli. Haluamme, että jokainen työntekijöistämme voi tuntea ylpeyttä saadessaan työskennellä tässä työyhteisössä. Meillä työt tehdään tehokkaasti, ja toiminnan kannattavuutta, asiakasarvoa ja tuottavuutta seurataan aktiivisesti. Esimiestyö on välittävää, motivoivaa ja innostavaa. Meillä työntekijästä pidetään aidosti huolta ja osaamista arvostetaan.
Vastuullisuus
Haluamme toimia oikein – käytössämme on Whistleblowing-palvelu
Bralevan toimintaa ohjaavat eettiset periaatteet. Onkin tärkeää, että jokainen, niin työntekijä kuin asiakaskin tai yhteistyökumppanimme ilmoittaa epäilemästään mahdollisesta väärinkäytöksestä, joka ei ole Bralevan eettisten periaatteiden mukaista toimintaa. Näin saamme mahdollisuuden estää tai oikaista kaikki väärinkäytökset.
Ensisijaisesti rohkaisemme sinua ottamaan yhteyden johonkin esimieheen organisaatiossamme. Heidän yhteystietonsa löydät täältä.
Jos sinusta tuntuu, ettet voi kertoa tietojasi avoimesti, annamme sinulle mahdollisuuden kertoa huolestasi nimettömänä Whistleblowing-palvelun kautta.
Ilmoituskanavaa hoitaa ulkopuolinen kumppani, Whistleblowing Centre, nimettömyyden varmistamiseksi.
Kun saamme ilmoituksen, se menee lähtökohtaisesti ensin henkilöstöpäällikölle sekä varatoimitusjohtajalle ja tarvittaessa myös hallituksen puheenjohtajalle. Ilmoittaja saa automaattisen kuittauksen viestin vastaanottamisesta. Tämän jälkeen ilmoittajalle raportoidaan, miten ilmoituksen käsittely etenee. Arviointia oikeasta tahosta tekee lähtökohtaisesti henkilöstöpäällikkö ja varatoimitusjohtaja, jotka tarvittaessa konsultoivat esimerkiksi yrityksen johtoryhmää tai hallituksen puheenjohtajaa. Ilmoitukset käsitellään aiheettomia viivästyksiä välttäen.
Bralevan nimetön ilmoituskanava on osoitteessa report.whistleb.com/fi/braleva
Tutustu myös Bralevan eettisiin periaatteisiin