Viimeisimmät uutiset

Bralevan huoltokalenteri taloyhtiön apuna

Kiinteistön sähköinen huoltokalenteri koostuu ennalta suunnitelluista huoltotehtävistä, joita tulee tehdä tietyin väliajoin. Kalenteriin voidaan tallentaa kaikki tehtävät, kiinteistön tiedot sekä tavoitteet. Tehtäville voidaan antaa työohje suoritusta varten sekä luoda tehtäviä myös esimerkiksi hissiyhtiöille, muille ulkopuolisille yrityksille tai henkilöille, sekä oman yrityksen sisällä esimerkiksi isännöitsijöille, kiinteistösihteereille tai työnjohtajille.

Huoltokalenteri luodaan voimassaolevan palvelukuvauksen pohjalta. Se ei vaadi kiinteistöhuoltosopimusta Braleva Kiinteistöpalveluiden kanssa. Tampuurissa oleva huoltokalenteri helpottaa kiinteistön määräaikaishuoltojen, kiinteistöhoidon ja siivouksen hallinnointia. Huoltokalenterin laatiminen on yksilöllistä.

Kohdekäynti ja palvelusopimus huoltokalenterin laadinnan pohjana

Kohdekäynnillä kartoitetaan huoltokohteet, joiden pohjalta laaditaan huoltokalenteri. Huoltokalenterin hinta määräytyy kiinteistön koon ja palvelunkuvauksen laajuuden mukaan. Jokaiselle asiakkaalle räätälöidään oma huoltokalenteri.

Toimitusaika on n. 2 – 4 viikkoa taloyhtiön tehtyä päätöksen, kalenteri otetaan käyttöön aina kuun alkaessa. Mikäli isännöinti- tai huoltoyhtiö vaihtuvat, taloyhtiölle jää aina käyttöoikeus huoltokalenteriin. Braleva ylläpitää kalenteria tarvittavien muutosten osalta.

Miksi ottaa käyttöön huoltokalenteri?

  • Reaaliaikainen sopimustöiden seuranta
    Huoltokalenteri toimii taloyhtiön muistikirjana eri vuodenaikojen töistä
  • Huoltotyölistojen kautta voidaan hakea huoltomies- tai kiinteistökohtaiset työlistat. Tehtävälistan kautta huoltomiehet voivat kuitata työt tehdyiksi suoraan järjestelmään
  • Tehtäväluetteloa voi hyödyntää myös huoltoyhtiön kilpailuttamisessa sisällyttämällä luettelon tarjouspyynnön liitteeksi.

Kysy lisää huoltokalenterista:

myyntipäällikkö Akseli Tasa

p. 010 3276 439

akseli.tasa@braleva.fi