Muutoksia Bralevan asiakaspalvelussa
Jatkossa tavoitat Bralevan asiakaspalvelun yhdestä numerosta 09 801 3044. Aiemmin myös käytössä ollut isännöinnin asiakaspalvelunumero poistuu käytöstä 24.5.2021.
Soittaessasi asiakaspalveluumme, voit valita numerovalikosta, koskeeko asiointisi isännöintiä vai huoltoa. Huollon asiakkaille toimii myös päivystys samasta numerosta asiakaspalveluaikojen ulkopuolella 24/7. Päivystyksessä hoidetaan ainoastaan tilanteita, jotka voivat aiheuttaa vahinkoa kiinteistölle tai henkilöille.
Uuden puhelinjärjestelmän käyttöönotto voi aiheuttaa katkoksia palvelussa
Otamme käyttöön maanantaina 24.5 uuden puhelinjärjestelmän asiakaspalvelussamme, järjestelmän opettelu voi aiheuttaa katkoksia/viivästyksiä puheluiden vastaamiseen. Pyydämme ensi viikolla asukkaita ensisijaisesti käyttämään sähköisiä kanavia ja chattia sekä jättämään soittopyyntöjä jos asia ei ole kiireellinen. Kiitos kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä.
Avaamme nettisivuillemme chat -palvelun
Asiakaspalvelun tavoitat myös jatkossa chatin kautta arkisin klo 9 – 15. Chatissa asiakasneuvojamme palvelevat sinua kaikissa asioissa. Chatin löydät ”Miten voimme auttaa?” -painikkeen takaa ensi viikosta lähtien.
Palvelupyynnöt
Suosittelemme käyttämään vikailmoituksen jättämistä varten ensisijaisesti palvelupyyntölomaketta. Palvelupyyntö lomakkeelle pääset joko ”Miten voimme auttaa?” -painikkeen kautta tai valikosta Ilmoita/Tilaa –> Palvelupyyntö. Palvelupyynnöt kirjautuvat suoraan Tampuuri -järjestelmään, mikä nopeuttaa asioiden hoitamista.
Asiakaspalvelussa jatkossa yksi sähköpostiosoite
Sulautumisen jälkeen asiakaspalvelulla on ollut myös useita sähköpostilaatikoita käytössä. Sähköpostiosoitteet isannointi@braleva.fi sekä huolto@braleva.fi tulevat poistumaan käytöstä syksyn aikana. Muutoksen jälkeen asiakaspalvelulla on yksi osoite, joka palvelee kaikkia asiakkaitamme: asiakaspalvelu@braleva.fi.