Viimeisimmät uutiset

Pahoittelemme asiakaspalvelumme ruuhkaa

Olet saattanut huomata, että Bralevan asiakaspalveluun on ollut välillä hankala saada yhteyttä ja viesteihin vastaamiseen on mennyt aivan liian kauan. Tämä on ymmärrettävästi kestämätön tilanne, kun asialla on kiire. Vastausajan venyessä voi tulla olo, että Bralevaan ei voi luottaa.

Pyydämme tätä tilannetta anteeksi. Olemme ongelmista äärimmäisen pahoillamme, ja teemme tälläkin hetkellä töitä sen eteen, että saamme asiakaspalvelumme toimimaan kuten sen pitäisi. Haasteiden taustalla on kahden yrityksen asiakaspalvelujen yhdistäminen sekä järjestelmämuutokset. Nämä eivät ole menneet ihan kuin Strömsössä ja uuden opettelu vie aina aikaa.

Asiakaspalvelumme vastaanottaa viikossa noin 300 puhelua ja 500 sähköpostia. Asiakasneuvojamme työskentelevät parhaansa mukaan vastatakseen asiakkaille mahdollisimman pian, mutta lomakausi ja sairauspoissaolot ovat valitettavasti venyttäneet vastausaikaa entisestään.

Bralevan pitää yksinkertaisesti pystyä parempaan. Tällä hetkellä teemme näitä asioita, jotta asiakaspalvelumme saadaan taas toimimaan kuten sen pitääkin:

  • olemme purkaneet sähköpostiruuhkaa
  • olemme palkanneet lisää henkilökuntaa
  • parannamme vuorojen suunnittelua, jotta meillä olisi aina tarpeeksi asiakasneuvojia niissä tehtävissä, missä on eniten tarvetta.

Mitä sinä voit asiakkaana tehdä helpottaaksesi ruuhkaa asiakaspalvelussamme:

  • tee vikailmoitukset ja muut ilmoitukset sekä tilaukset sähköisten lomakkeiden kautta aina kun se vain on mahdollista. Löydät kattavan määrän erilaisia lomakkeita Bralevan nettisivujen Ilmoita/tilaa- tai Miten voimme auttaa -osioista
  • isännöintiasiakkaidemme kannattaa hyödyntää omia asukassivujaan, sieltä löytyy myös sähköisen muutostyöilmoituksen lomake. Asukassivut löydät osoitteesta https://braleva-asukassivut.etampuuri.fi/
  • tutustu usein kysyttyihin kysymyksiimme https://braleva.fi/fi/ukk/

Tilanne ei tule korjaantumaan yhdessä yössä, mutta teemme kovasti töitä, jotta saisimme asiakaspalvelumme tilanteen korjattua mahdollisimman pian. Syvä anteeksipyyntöni Bralevan puolesta ja kiitos kärsivällisyydestänne.

Iiro Mähönen
vt. toimitusjohtaja
Braleva Kiinteistöpalvelut Oy